E-Űrlapok

Tisztelt kérelmezők, szakmagyakorlók!

Ahhoz,hogy könnyebben tudják intézni ügyeiket létrehoztunk e-űrlapokat. Ezen űrlapok segítségével intézhetik ügyeiket. Minden E-űrlap kétféle módban használható, az egyik a Gmail fiókkal rendelkezők részére (ide közvetlenül feltölthetőek a kért dokumentumok), a másik azok számára, akik egyéb e-mail fiókkal rendelkeznek (nekik az eurlapddek@gmail.com címre kell majd a dokumentumokat feltölteni).

E-űrlapok

Az E-űrlapok segítségével a következő ügyek intézhetők. Kérjük mindenképpen olvassa el az alábbi ismertetőket, mielőtt az űrlapok linkjére kattint!
 
Új engedélyezéssel kapcsolatos ügyek
 
Meglévő jogosultságokkal kapcsolatos ügyek
Ezen űrlapon keresztül a következő ügyeket tudja intézni:
- Helyreállítás
- Szüneteltetés
 -Törlési kérelem
 - Adategyeztetés megváltozott adatról
 - Jogosultság érvényesítés adategyeztetése hatósági bizonyítvány nélkül
- Hatósági bizonyítvány továbbképzés teljesítésének igazolásához (jogosultság érvényesítés)
- Hatósági igazolás adatokról
 
 

Bármilyen kérdése van az űrlapok kitöltése során vagy problémája van kérjük, írjon a ddek.pecs@t-online.hu email címre vagy hívja a +3670-850-7636-os telefonszámot!

Bízunk benne, hogy az E-űrlapokkal meg tudjuk könnyíteni az ügyintézéseket.

 

Általános ismertető:

Az ügyintézéshez szókséges dokumentumokat a Gmail fiókkal rendelkezők az űrlapba fel tudják tölteni, ha az űrlap elején egy fiókváltással bejelentkezik saját Gmail fiókjába. Erre az űrlap figyelmeztetni is fogja Önöket.
Egyéb email fiókkal rendelkezőknek az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat az űrlap kitöltésével egyidejűleg fel kell tölteni az eurlapddek@gmail.com címre, melyet a rendszer a fiók tárhelyén automatikusan megőriz.
Kérjük, hogy az űrlap kitöltésénél figyeljen, hogy adatait pontosan adja meg! A kitöltést követően az űrlap visszaigazoló e-mailt küld Önnek, hogy milyen adatokat küldött el részünkre!
Az ügyintézés eredményéről Ügyfélkapun keresztül vagy elektronikus úton fog értesítést kapni kamaránktól.
Az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat megtalálja a  Nyomtatványok weboldalon. Kérjük, mindig az ügyének intézéséhez szükséges nyomtatványt töltse ki! A nyomtatványon megtalálhatóak azon mellékletek, melyeket meg kell küldeni részünkre.
Tájékoztatjuk, hogy adatai megadásával hozzájárul azok kezeléséhez és egyben büntetőjogi felelősséget is vállal az megadott adattartalmak valódiságáért.
Tájékoztatjuk, hogy a 266/2013 (VII.11) Korm.rendelet 44 §. (5) bekezdés a) pontja szerint a szakmagyakorlási tevékenység engedélyezését követően merült fel olyan tény vagy adat, amely a tevékenység engedélyezését nem tette volna lehetővé, valamint c) pontja szerint a bejelentésben valótlan adatközlést és hitelesítési nyilatkozatot tett a jogszabályban előírt feltételekkel való rendelkezéséről és ezt bármely hatáskörrel rendelkező hatóság által végzett ellenőrzés igazolja, akkor a területi kamara titkára megtiltja a szakmagyakorlási tevékenység folytatását és ezzel egyidejűleg törli a tevékenységet folytató szakmagyakorlót a névjegyzékből.
Ön kérheti, hogy az igazgatási szolgáltatási díjról a számlát cég nevére állítsuk ki, ehhez az űrlapokban talál külön rendelkező részt.
Bármilyen kérdése van az űrlapok kitöltése során kérjük, írjon a ddek.pecs@t-online.hu email címre vagy hívja a +3670-850-7636-o telefonszámot!

 

Új engedélyezéssel kapcsolatos ellenőrzött bejelentés

Ezen ügyintézésnél az alábbi dokumentumokra lehet szükség:
- Megfelelő bejegyzési formanyomtatvány ( nyomtatványok  )
- Szakmai gyakorlat igazolása (minta a nyomtatványok) oldalon)
- Kapcsolattartási és adatvédelmi nyilatkozat ( nyomtatványok )
- tervezési jogosultságnál tervdokumentáció (A rendszer pdf vagy kép fájl tud fogadni, A tervdokumentációnak 3 db az engedélyezési vagy egyszerű bejelentési eljárásnak megfelelő tipikus rajzokat (alaprajz, metszet, homlokzat, esetleg látványterv - műszaki leírás nem kell) kell tartalmaznia, melyek szerepelnek a szakmai gyakorlati igazolásban. Településtervezőknél ez nem szükséges.)
- diploma
- erkölcsi bizonytvány (90 napnál nem régebbi)
- igazgatási díj befizetési bizonylat
 
Az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat a Gmail fiókkal rendelkezők az űrlapba fel tudják tölteni, ha az űrlap elején egy fiókváltással bejelentkezik saját Gmail fiókjába. Erre az űrlap figyelmeztetni is fogja.
 
Az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat az űrlap kitöltésével egyidejűleg fel kell tölteni az eurlapddek@gmail.com címre, melyet a rendszer a fiók tárhelyén automatikusan megőriz.
Kérjük, hogy az űrlap kitöltésénél figyeljen, hogy adatait pontosan adja meg! A kitöltést követően az űrlap visszaigazoló e-mailt küld Önnek, hogy milyen adatokat küldött el részünkre!
Az igazgatási szolgáltatási dj befizetését igazolni szükséges. Az engedélyezési igazgatási díj összege 1 jogosultság kérése esetén 30.000 Ft, több jogosultság esetén 40.000 Ft, energetikai tanúsítás esetén 5.000 Ft. Számlaszámunk: K&H Bank 10402427-24215813-00000000

 

Meglévő jogosultságokkal kapcsolatos ellenőrzött bejelentés

Ezen űrlapon keresztül a következő ügyeket tudja intézni:
- helyreállítás,
- szüneteltetés,
- törlési kérelem,
- adategyeztetés megváltozott adatról,
- jogosultság érvényesítés adategyeztetése - nem kér hatósági bizonyítványt,
- továbbképzés igazolása jogosultság érvényesítéskor hatósági bizonyítvánnyal;
- meglévő adatokról (tagsági, jogosultság) igazolás kiállítása.
 

A szükséges nyomtatványokat megtalálja a nyomtatványok  oldalon. Kapcsolattartási és adatvédelmi nyilatkozat ( nyomtatványok ) kitöltése csak akkor szükséges, ha korábban még nem nyilatkozott vagy változtatni szeretne.

Az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat a Gmail fiókkal rendelkezők az űrlapba fel tudják tölteni, ha az űrlap elején egy fiókváltással bejelentkezik saját Gmail fiókjába. Erre az űrlap figyelmeztetni is fogja.
 
Az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat az űrlap kitöltésével egyidejűleg fel kell tölteni az eurlapddek@gmail.com címre, melyet a rendszer a fiók tárhelyén automatikusan megőriz.
Kérjük, hogy az űrlap kitöltésénél figyeljen, hogy adatait pontosan adja meg! A kitöltést követően az űrlap visszaigazoló e-mailt küld Önnek, hogy milyen adatokat küldött el részünkre!
Az igazgatási díj befizetését igazolni szükséges. Az igazgatási díj összege helyreállításnál 37.000 Ft, hatósági bizonyítvány kérése esetén 20.000 Ft, hatósági igazolvány kiállításakor 5.000 Ft.a többi ügyintézés díjmentes. Számlaszámunk: K&H Bank 10402427-24215813-00000000

 

Kérjük, hogy az űrlap kitöltésénél figyeljen, hogy adatait pontosan adja meg! A kitöltést követően az űrlap visszaigazoló e-mailt küld Önnek, hogy milyen adatokat küldött el részünkre!

 

Bármilyen kérdése van az űrlapok kitöltése során vagy problémája van kérjük, írjon a ddek.pecs@t-online.hu email címre vagy hívja a +3670-850-7636 -os telefonszámot!
Bízunk benne, hogy az E-űrlapokkal meg tudjuk könnyíteni az ügyintézéseket.