E-űrlapok az ellenőrzött bejelentési ügyintézéshez

Tisztelt kérelmezők, szakmagyakorlók!
A 191/2020 (V.8.) Korm.rendelet értelmében azon tevékenységek melyek engedélykötelesek vagy jogokat keletkeztetnek a veszélyhelyzet idején elllenőrzött bejelentés útján teendők meg.
Kamaránk a jogszabályi feltételt bizotsítva létrehozott egy e-mail fiókot, melyet csak ezen ügyek intézésre fog használni.

Ellenőrzött bejelentés e-mail: ellenorzottbejelentes.ddek@gmail.com

Ezen felül, ahhoz, hogy könnyebben tudják intézni ügyeiket létrehoztunk e-űrlapokat. Ezen űrlapok segítségével intézhetik ügyeiket. Minden E-űrlap kétféle módban használható, az egyik a Gmail fiókkal rendelkezők részére (ide közvetlenül feltölthetőek a kért dokumentumok), a másik azok számára, akik egyéb e-mail fiókkal rendelkeznek (nekik az ellenorzottbejelentes.ddek@gmail.com címre kell majd a dokumentumokat feltölteni).

E-űrlapok

Az E-űrlapok segítségével a következő ügyek intézhetők. Kérjük mindenképpen olvassa el az E-űrlapok  oldalon lévő ismertetőket, mielőtt az űrlapok linkjére kattint!
 
Új engedélyezéssel kapcsolatos ellenőrzött bejelentés ügyek
 
Meglévő jogosultságokkal kapcsolatos ellenőrzött bejelentés ügyek
Ezen űrlapon keresztül a következő ügyeket tudja intézni:
- Helyreállítás
- Szüneteltetés
 -Törlési kérelem
 - Adategyeztetés megváltozott adatról
 - Jogosultság érvényesítés adategyeztetése hatósági bizonyítvány nélkül
 
Hatósági bizonyítvány, hatósági igazolvány igénylése
Ezzel az űrlappal a következő ügyeket intézheti:
- Hatósági bizonyítvány továbbképzés teljesítésének igazolásához (jogosultság érvényesítés)
- Hatósági igazolás adatokról
 
Bármilyen kérdése van az űrlapok kitöltése során vagy problémája van kérjük, írjon a ddek.pecs@t-online.hu email címre vagy hívja a +3670-850-7636-os telefonszámot!
Bízunk benne, hogy az E-űrlapokkal meg tudjuk könnyíteni az ügyintézéseket.